دانلود Doom 3 BFG Edition 1.1.9 بازی زیبا و اکشن دوم 3 برای اندروید + دیتا
نویسنده : Nima تاریخ : دو شنبه 12 مرداد 1394

انتشار نسخه رسمی بازی Doom 3 برای اندروید

با دیتای 4 گیگابایتی و قیمت 10 دلار در گوگل پلی

قابل اجرا فقط بر روی گوشی های دارای سخت افزار قدرتمند نظیر نوت 3

معرفی برای اولین بار در ایران در Apktops!

بازی Doom 3 BFG Edition که حدود 1 سال پیش نسخه پورت شده از PC آن را منتشر کرده بودیم این بار به صورت رسمی برای اندروید منتشر شده است. Doom 3 یکی از بهترین و پرطرفدارترین و معروف ترین بازی های اکشن است که طرفداران بسیار را در دنیا و بر روی کنسول های مختلف بازی دارد که اگر آن را امتحان نکرده اید پیشنهاد می کنیم تجربه کنید چرا که شما هم یکی از طرفداران سرسخت آن خواهید شد. 

داستان این بازی فوق العاده مربوط به اتفاقاتی است که در سال 2145 و در سیاره مارس می افتد.

Doom-3-BFG-Edition-1.0

 

 

در این سیاره یک مکان نظامی بسیار پیشرفته و با تجهیزات کامل وجود دارد که  در آن تحقیقات سری و مهمی از قبیل آزمایشات بیولوژیکی و برخی تست های مرموز روانی بر روی افراد و همچنین ساخت تجهیزات مخرب نظامی و … صورت می گیرد. اما به دلایل مبهمی و به طور غیر عمدی این آزمایشات منجر به فاجعه مصیبت باری شده است که جهان را در معرض خطر قرار داده است و نیروهای اهریمنی وحشت آور و خونخواری پا به دنیا و عرصه زندگی گذاشته اند که حتی به وجود آورندگان آن ها به راحتی قادر به پی بردن به روش نابودی آن ها نیستند.

پس در این میان کاراکتر اصلی بازی که هدایت و کنترل آن در دستان شماست در نقش یک تکاور فضایی ناشناخته و قدرتمند برای جلوگیری از حمله این موجودات اهریمنی ناشناخته به منطقه اعزام شده تا تلاش خود را برای از بین بردن آنان و جلوگیری از حمله به زمین بکنند.

برای دانلود بازی Doom 3 و دیتای بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید. 



:: موضوعات مرتبط: اکشن, بازی اچ دی (HD), برترین ها، ،
| ادامه مطلب...


دانلود Perfectly Clear 4.1.1 نرم افزار معجزه گر روتوش تصاویر اندروید
نویسنده : Nima تاریخ : یک شنبه 4 مرداد 1394

جدیدترین نسخه Perfectly Clear اندروید

امتیاز در گوگل پلی : 4.2 از 5 – قیمت در گوگل پلی 3 دلار

این نرم افزار واقعا معجزه می کند!

شاید این مشکل تا به حال برای شما هم پیش آمده باشد که تصاویری که با دوربین گوشی اندرویدی خود گرفته اید کمی تار و تاریک به نظر می رسد و آرزو می کردید که ای کاش قادر به اصلاح نور عکس مورد نظر بودید و یا در موقع عکس گرفتن دقت بیشتری برای میزان نور مکان مورد نظر می کردید.

اما نگران نباشید! نرم افزار فوق العاده و واقعا هوشمند  Perfectly Clear  قادر است به صورت اتوماتیک عکس های شما را ویرایش و اصلاح و جلوه دهد . این نرم افزار با هوش مصنوعی خود قادر است تمام ایرادات عکس های شما را کشف و اصلاح کند .  نمونه کار نرم افزار در اسکرین شات زیر مشخص است

Perfectly Clear 2.5.12ویژگی ها :

  • امکان تغییر سایز عکس به اندازه دلخواه
  • امکان تغییر محل ذخیره سازی
  • امکان به اشتراک گذاری تصاویر
  • رابط کاربری بسیار زیبا و جذاب
  • امکان تغییر روشنایی کل عکس یا قسمت هایی از عکس
  • دارای افکت های بسیار زیبا و جذاب برای عکس
  • اخرین نسخه پولی این نرم افزار در سایت ما


| ادامه مطلب...


دانلود Five Nights at Freddy’s 4 v1.0 بازی پنج شب در فردی برای اندروید
نویسنده : Nima تاریخ : یک شنبه 4 مرداد 1394

بازی ترسناک پنج شب در فردی Five Nights at Freddy’s

فروش با قیمت 2.99 دلار در پلی استور

کسب امتیاز 46 از 5

Five Nights at Freddy’s بازی در سبک اکشن با درون مایه های ترسناک برای اندروید می باشد که توسط  Scott Cawthon برای اندروید عرضه شده است. این سری، چهارمین نسخه از بازی می باشد که در سایت ApkTops برایتان آماده کرده ایم.

Five-Nights-at-Freddy's



| ادامه مطلب...


دانلود Terraria 1.2.7899 بازی ماجراجویی و زیبای گلخانه برای اندروید + دیتا
نویسنده : Nima تاریخ : پنج شنبه 27 فروردين 1394

نسخه جدید بازی محبوب Terraria

دریافت امتیاز 4.5 در گوگل پلی و قیمت : 4.99 دلار

نسخه معمولی + نسخه مود شده

Terraria یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین  بازی های ماجراجویی و ساخت ساز برای پلتفرم های اندرویدی می باشد . در این بازی بسیار محیج شما در ابتدا در جزیره ای ظاهر خواهید شد که باید جزیره را از موجودات شرور پاک سازی کنید و دنیای مورد علاقه خود را بنا کنید.

در این بازی شما باید به مقابله با 75 هیولای قدرتمند و 5 کارفرما پلید بپردازید  و انها را از بین ببرید در این راه  شما می توانید با بیش 250 ایتم مختلف  مانند : معجون سلامتی ، سلاح های مختلف ، زره  و … به مبارزه با آنها بپردازید ، پس از شکست دادن نیرو های بد و پاک سازی جزیره می توانید با 75 نوع ابزار ساخت و ساز که در اختیار دارید دنیای مورد علاقه خود را بسازید ، یکی دیگر از امکانات کلیدی این بازی قابلیت بازی با دوستان یا مالتی پلیر می باشد که می توانید با استفاده از شبکه های Wifi و Portable Hotspot می توانید همراه با دوستان خود به ماجراجویی بپردازید.

 

Terraria

برخی از ویژگی های Terraria :

  • دارا بودن بیش 250 ایتم جنگی و ماجراجویی
  • دارا بودن 75 بلوک و آیتم ساخت و ساز
  • 75 هیولا قدرتمند و 5 کارفرمای پلید
  • داشتن چرخه شب و روز
  • آموزش اولیه
  • تربیت حیوان خانگی خود
  • محیط بسیار وسیع و گسترده
  • امکانات فراوان و حجم بسیار کم
  • گرافیک عالی و صداگذاری بسیار مناسب

بازی Terraria با میلیون ها دانلود جزء یکی از برترین بازی ها در سبک خود می باشد که هم اکنون با قیمت 4.99 دلار در مارکت آندروید (Google Play) عرضه شده است ، شما کاربران همیشگی می توانید جدید ترین نسخه آن را به صورت کاملا رایگان ازgame82 دانلود کنید و تجربه زیبا و جالب  این بازی را در ذهن خود رقم بزنید.



| ادامه مطلب...


دانلود Candy Crush Soda Saga 1.40.17 کندی کراش سودا اندروید + مود
نویسنده : Nima تاریخ : پنج شنبه 27 فروردين 1394

جدیدترین نسخه بازی Candy Crush Soda سری جدید سودا بازی کندی کراش

1 میلیون بار دانلود از گوگل پلی – این بازی شما را معتاد خواهد کرد …

نسخه معمولی + نسخه مود شده

15 مرحله چالش بر انگیز جدید در این نسخه

Candy Crush Soda Saga نام سری جدیدی از بازی پرطرفدار Candy Crush است که کمپانی King.com یعنی سازنده این بازی مطرح و جهانی اقدام به ساخت نسخه ای جدید  از بازی با نام Candy Crush Soda Saga و به عبارتینسخه سودا کرده است . در نسخه سودا شاهد کاراکترهایی جدید و زیبا و بالا رفتن گرافیک بازی هستیم .

1.26.24 Candy Crush Soda Sagaویژگی ها :

  • گرافیک اچ دی خیره کننده و البته  بسیار خوشمزه!
  • اضافه شدن قسمت بوستر برای کمک گرفتن در مراحل
  • سطوح بالاتر مراحل
  • کاراکترها و اینترفیس جدید در نسحه سودا
  • مراحل سخت و دشوار و بسیار چالش بر انگیز
  • وجود 165 مرحله بسیار مهیج در بازی
  • قابلیت بازی به صورت چند نفره و به اشتراک گذاری امتیازات


| ادامه مطلب...


"Just For Transfer To AVABLOG"
نویسنده : Nima تاریخ : شنبه 22 فروردين 1394




شارژ ایرانسل
نویسنده : Nima تاریخ : جمعه 29 اسفند 1393

1000تا شارژ ایرانسل برای شما

 



| ادامه مطلب...


اموزش کامل لاین برای اندروید
نویسنده : Nima تاریخ : شنبه 23 اسفند 1393

امروز قصد معرفی برنامه اموزش کامل لاین را دارم که نویسنده و برنامه نویسش خودم هستم

دانلود در ادامه مطلب



| ادامه مطلب...


بازی خاطره انگیز و دوست داشتنی بروسلی با نام Bruce Lee: Enter The Game
نویسنده : Nima تاریخ : سه شنبه 5 اسفند 1393
دانلود بازی بروسلی Bruce Lee: Enter The Game v1.1.0.6297 اندروید – همراه دیتا + مود + تریلر

 

بازی خاطره انگیز و دوست داشتنی بروسلی با نام Bruce Lee: Enter The Game بالاخره برای اندروید عرضه شد. این بازی زیبا درباره اسطوره سرشناس ورزش کونگ فو یعنی بروسلی می باشد.

در بازی Bruce Lee: Enter The Game ددر برابر ظلم و ستم به سبک قهرمان بزرگ بروسلی مبارزه کنید. در یک محیط دو بعدی هیجان انگیز در برابر دشمنان به مبارزه به پردازید. پیروزی بسیار نزدیک، درست بر روی انگشتان شما!

در این بازی تمام فنون رزمی این اسطوره کونگ فو به خوبی طراحی شده اند و شما می توانید آن ها را در مبارزات استفاده کنید. بازی دارای ۴۰ مرحله چالش بر انگیز و هیجانی می باشد و در نهایت شما به بزگترین مبارزه در برابر رئیس بزرگ دعوت می شوید و با شکست دادن او صلح و آرامش و عدالت را بار دیگر به شهر خود باز میگردانید. فنون ویژه ای برای مبارزات سخت طراحی شده است، به عنوان مثال شما می توانید خشم خود را نگه داشته و در قالب یک فن مخصوص و قدرتمند اجرا کنید تا ضربه محکمی به دشمن وارد شود. علاوه بر موارد گفته شده، در بازی سلاح های رزمی بروسلی نیز وجود دارد، مانند نانچیکو مخصوص وی که فنون رزمی مخصوصی برای آن وجود دارد.

این بازی زیبا توسط شرکت Hibernum Creations طراحی و عرضه شده است و می توان گفته که تنها بازی ساخته شد برای بروسلی می باشد. نام بازی بر اساس یکی از محبوب ترین فیلم های وی یعنی اژدها وارد می شود انتخاب شده است. گیم پلی بازی بسیار روان و طبیعی بوده و همچنین گرافیک بازی به صورت کارتونی طراحی شده است.

 

 



| ادامه مطلب...


دانلود برنامه اجرای بازی ها و برنامه های اندروید بر روی کامپیوتر – BlueStacks v0.9.11.4119 اندروید
نویسنده : Nima تاریخ : سه شنبه 5 اسفند 1393
دانلود برنامه اجرای بازی ها و برنامه های اندروید بر روی کامپیوتر –  BlueStacks v0.9.11.4119 اندروید – نسخه کیت کت روت شده

جدیدترین نسخه برنامه بدون نیاز به دانلود دیتا اضافی

این نسخه کاملا آفلاین و تست شده است!

BlueStacks یک برنامه فوق العاده می باشد که با استفاده از آن قادر خواهید بود برنامه ها و بازی های اندروید را به راحتی بر روی محیط ویندوز Pc خود اجرا نمایید. این برنامه یکی از بهترین برنامه های ممکن برای اجرای بازی ها و نرم افزار های اندروید بر روی محیط ویندوز و مک می باشد. برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط برنامه به ادامه مطلب مراجعه نمایید!

با استفاده از این برنامه به راحتی می توانید بازی های اندروید از جمله بازی های آنلاین و پر طرفداری همانند جنگ قبایل را به راحتی بر روی پی سی خود نصب و اجرا نمایید و از بازی لذت ببرید. این برنامه به شما امکان می دهد در پی سی خود علاوه بر سیستم عامل ویندوز سیستم عامل اندروید نیز داشته باشید و با استفاده از آن از برنامه ها و بازی هایی که این سیستم عامل در اختیار شما قرار می دهد استفاده نمایید. این برنامه بر روی کامپیوتر شما نصب می شود بنابراین باید دارای سخت افزار نسبتا بالایی باشد تا بتوانید به راحتی و بدون مشکل بازی ها و برنامه ها را در آن اجرا نمایید. اگر شما هم به دنبال یک برنامه بی نظیر برای نصب و اجرای بازی ها و برنامه های اندروید بر روی سیستم ویندوز خود می باشید پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه این برنامه کاربردی و کم نظیر را از دست ندهید.



| ادامه مطلب...



.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.

تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به برترین های اندروید مي باشد.