دانلود برنامه گیتار واقعی Real Guitar v2.2.0 اندروید + تریلر
نویسنده : Nima تاریخ : سه شنبه 5 اسفند 1393
دانلود برنامه گیتار واقعی Real Guitar v2.2.0 اندروید + تریلر

برنامه Real Guitar یک نرم افزار شبیه سازی واقعی گیتار با کیفیت فوق العاده عالی در گوشی یا تبلت اندرویدی است. شما با استفاده از نرم افزار گیتار واقعی می توانید نت ها و آکوستیک زنده و حرفه ای ثبت کنید! مانند یک گیتار حرفه ای موسیقی های مورد نظر خود را بنوازید حتی آن ها را ذخیره کنید. در ضمن می توانید هرگونه پیچیدگی و ریتم، سبک، ریف و … را نسبت به سلایق خود شخصی سازی کنید! رابط کاربری برنامه بسیار جذاب و آسان طراحی شده است و می توانید گوشی خود را به یک گیتار فوق حرفه ای تبدیل کنید.

ویژگی های اصلی نرم افزار:

- وجود دو نوع گیتار: نایلونی و فولادی از لحاظ رشته ها

- وجود کتاب سرود

- امکان تغییر صدای آکورد

تغییرات نسخه جدید:

– آکورد سفارشی جدید

– برطرف شدن مشکلات

– بهبود کارایی

– آکوردهای سفارشی اضافه شد

– نسخه پولی و فول برنامه

پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه این برنامه گیتار فوق العاده را از دست ندهید. برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط برنامه به ادامه مطلب مراجعه نمایید.



| ادامه مطلب...


دانلود موزیک پلیر متفاوت NNexMusic + v3.1.0.5.5 اندروید
نویسنده : Nima تاریخ : سه شنبه 5 اسفند 1393
دانلود موزیک پلیر متفاوت NNexMusic + v3.1.0.5.5 اندروید

با موزیک پلیر NexMusic لذت بخش تر از قبل آهنگ های خود را گوش دهید. این پلیر دارای ویژگی ها و خصوصیات بسیار خوب بوده و محیط کاربری آن بسیار شیک و جذاب می باشد.

ویژگی های اصلی نرم افزار:

دارای دکمه های کنترل در لاک اسکرین

دارای ویجت در لاک اسکرین

دارای تایمر خواب

امکان تنظیم اکولایزر

دارای تم های متنوع

پشتیبانی از تبلت

و …

صفحه های موزیک پلیر:

آخرین پخش شده ها

آخرین اضافه شده ها

لیست های پخش

آهنگ ها

هنرمندان

آلبوم ها



| ادامه مطلب...


دانلود بازی مرد عنکبوتی بی حد و مرز Spider-Man Unlimited v1.3.1a اندروید + مود + تریلر
نویسنده : Nima تاریخ : سه شنبه 5 اسفند 1393
دانلود بازی مرد عنکبوتی بی حد و مرز Spider-Man Unlimited v1.3.1a اندروید + مود + تریلر

نسخه فول مود شده بازی بدون نیاز به فایل دیتا و به صورت فایل نصبی!

نسخه مگا و فول مود شده بازی جایگزین شد!

Spider-man unlimited محصول جدید شرکت گیم لافت می باشد که به تازگی برای اندروید منتشر شده است و در همین مدت کوتاه توانسته است طرفداران بسیاری کسب کند! در این بازی شما در نقش مرد عنکبوتی باید با خائنان افسانه ای که قصد دارند دنیای زیبا را به مکانی شوم و پلید تبدیل کنند مبارزه کرده و قبل از اینکه خیلی دیر شود آنها را متوقف کنید.در این بازی میتوانید شخصیت های متفاوتی از مرد عنکبوتی را انتخاب کنید که هرکدام از آنها دارای ویژگی های خاص خود می باشند. از دیوارها بالا بروید، پرش های بلند کنید و تا می توانید با سرعت حرکت کنید و دشمنان را با یک ضربه نابود کنید!

ویژگی های اصلی بازی:

- گرافیک کارتونی و سبک کمیک مانند بازی

- ۵ جنگ مختلف و وجود رئیس های بزرگ

- وجود قهرمانان مختلف

- آیتم های مختلف

پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه این بازی را از دست ندهید!



| ادامه مطلب...


دانلود بازی شهرستان جزیره ۳ – City Island 3 – Building Sim v1.0.14 اندروید + مود
نویسنده : Nima تاریخ : سه شنبه 5 اسفند 1393
دانلود بازی شهرستان جزیره ۳ – City Island 3 – Building Sim v1.0.14 اندروید + مود

بازی City Island 3 – Building Sim یکی از محبوب ترین و معروف ترین بازی های سبک ساخت شهر برای اندروید می باشد که توسط استودیو بازی سازی City Island 3 – Building Sim طراحی و عرضه شده است. اگر شما از علاقه مندان به بازی های استراتژیک و شهر سازی هستید حتما این بازی معروف را امتحان کنید.

در سری سوم این بازی همانند سری های قبلی شما باید به ساخت یک شهر بپردازید و آن را کنترل نمایید. شما باید همانند یک شهردار وظیفه شناس برای مردم جزیره خود کار پیدا کنید، انتقادات و شکایات ان ها را بپذیرید و به آن ها رسیدگی کنید. اگر دوست دارید مردم شهر از شما راضی و خشنود باشند باید ساختمان های بزرگی بسازید و امکانات رفاهی برای مردم خود بسازید. شما میتوانید شهر خود را در جزایر با آب و هوای مختلف مانند: جزیره باتلاقی، بیابانی و بهشت گانه بسازید.

علاوه بر موارد گفته شده شما می توانید با ساخت پیاده روهای خوب، ایجاد رودخانه در وسط جزیره و ساخت راه آهن و بسیاری دیگر شهر خود را زیبا تر نمایید و توریست های بیشتری به شهر خود جذب نمایید.

بازی City Island 3 – Building Sim با بیش از ۱۵ ملیون دانلود در گوگل پلی محبوب ترین بازی شهر سازی برای اندروید تبدیل شده است. در این بازی ابتدا شما یک جزیره را انتخا می کنید و روستای کوچک خود را می سازید سپس این روستای کوچک را به شهر و شهر را گسترش داده به یک کلان شهر توریستی تبدیل می نمایید. با جذب توریست و سرمایه گذاری های بزرگ بر روی شهر شما، می توانی امکانات بسیاری که در بازی وجود دارند را به شهر خود اضافه کنید.

ویژگی ها:

- رابط کاربری آسان

- بیش از ۱۵۰ آیتم مختلف برای تزئین شهر

- پشتیبانی از تبلت ها

- گرافیک بالا

- گیم پلی روان همراه با دستاورد های جالب و لذت بخش

- ماموریت های هیجان انگیز

- بدست اوردن پول از طریق ساختمان ها و سرمایه گذاری ها

- واحد پول: طلاو پول نقد



| ادامه مطلب...


دانلود بازی انقلاب کشتی ۳ بعدی – Wrestling Revolution 3D v1.390 اندروید – نسخه فول
نویسنده : Nima تاریخ : سه شنبه 5 اسفند 1393
دانلود بازی انقلاب کشتی ۳ بعدی – Wrestling Revolution 3D v1.390 اندروید – نسخه فول

Wrestling Revolution 3D یک بازی در سبک کشتی کج و بوکس برای اندروید می باشد که دارای قابلیت ها و ویژگی های منحصر به فردی است. این بازی توسط کمپانی MDickie طراحی و عرضه شده است و به جرات می توان گفت در نوع خود یکی از برترین های می باشد. Wrestling Revolution 3D با داشتن گرافیکی بالا و طراحی سه بعدی و همچنین گیم پلی واقع گرایانه قطعا شما را مجذوب خود خواهد نمود.

در بازی Wrestling Revolution 3D شما برای اولین بار در بین بازی های کشتی کج، مبارزه درون قفس (رینگ بدون راه خروج) و درون رینگ را تجربه خواهید نمود. با پیروزی در هر مبارزه شما امتیاز کسب خواهید نمود و می توانید به ارتقا بازیکنان خود و اضافه کردن ویژگی های جدیدی به آن ها بپردازید. بازی دارای ویژگی های بسیاری می باشد که از موارد مهم آن می توانید مبارزه در رینگ به صورت چند بازیکنه، مبارزه به صورت ۲۰ بازیکن، قابلیت ارتقا بازیکنان، ساخت یک بازیکن جدید، ورود به مسابقات قهرمانی و جهانی و بسیاری دیگر اشاره نمود.

بازی Wrestling Revolution 3D مورد نقد بسیاری از سایت های بزرگ دنیا قرار گرفته است و اکثر سایت ها به این بازی نمره کامل را داده اند. دانلود بازی Wrestling Revolution 3D را به تمام دوستداران ورزش کشتی کج و مبارزه ای پیشنهاد می نماییم. برای دیدن تصاویر بیشتر از محیط بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید.



| ادامه مطلب...


دانلود بازی دیکتاتور کوچک Little Dictator v1.0.14 اندروید + مود
نویسنده : Nima تاریخ : سه شنبه 5 اسفند 1393
دانلود بازی دیکتاتور کوچک Little Dictator v1.0.14 اندروید + مود

بازی Little Dictator یک بازی طنز آمیز و جالب برای اندروید می باشد که توسط کمپانی Built Games LLC منتشر شده است. این بازی جالب در رابطه با رهبر کره شمالی کیم جونگ یو می باشد که قصد نابود سازی غرب را با موشک های اتمی خود دارد. کیم، رهبر کره شمالی اکنون موشک های خود را آزاد کرده است و آن ها با سرعت تمام در حال رفتن به سمت غرب می باشند، شما باید با یک کنترل لمسی بسیار ساده این موشک ها را کنترل نمایید و آن ها را به مقصد برسانید!

کیم جونگ یو رهبر کره شمالی بر تصمیم خود بسیار پافشاری می کند و هرگز قصد متوقف کردن این موشک ها را ندارد. او خود مسئولیت هدایت موشک ها را بر عهده دارد و شما باید او را در این کار همراهی کنید. اما غرب نیز از خود دفاع می کند و موشک ها را در آسمان منهدم خواهد کرد اما شما نباید از تصمیم خود منصرف شوید و موشک های دیگری پرتاب کنید.

بازی در نگاه اول بسیار ساده و کودکانه به نظر می رسد اما در واقع باید بگوییم بازی Little Dictator یک بازی طنز آمیز و دوست داشتنی می باشد که دارای داستانی جالب و گرافیک کارتونی می باشد.

دانلود بازی Little Dictator را به دوستداران بازی های فانتزی و هیحجان انگیز پیشنهاد می نمایم. بازی دارای گیم پلی و گرافیک دوست داشتنی می باشد.



| ادامه مطلب...


The Walking Dead Season One 1.05 دانلود The Walking Dead: Season One 1.16 فصل اول بازی مردگان متحرک
نویسنده : Nima تاریخ : سه شنبه 5 اسفند 1393

فصل اول و بسیار مهیج بازی کم نظیر مردگان متحرک 

این بار با اجرای بسیار ساده و بدون ارور و بدون نیاز به روت به همراه تمام اپیزودها

نسخه مخصوص تمام پردازنده های Adreno-Mali-Powervr-Tegra

===========================================

معرفی فصل اول بازی به صورت کامل

<< با اپیزودهای 1 و 2 و 3 و 4 و 5 و 6 >>

با زبان و زیرنویس های کاملا انگلیسی

با دیتاهای 2 گیگابایتی

بدون نیاز به روت ، بدون دردسر راه اندازی ، بدون کوچکترین اروری در اجرا 

و مشکل بیرون پریدن از بازی 

به راحتی روی آیکون بازی کلیک کرده و از اجرای بی نظیر و بی مشکل بازی و اپیزودهای کامل لذت ببرید. 

قابل دانلود فقط و فقط برای اعضای بخش ویژه Vip+

The Walking Dead را می توان تا این لحظه بهترین بازی سال 2014 از لحاظ گیم پلی و داستان ، انتخاب نمود . این بازی داستانی بسیار مهیج دارد که فکر و ذهن شما را به صورت کامل درگیر خود کرده و می توانید ساعت ها از این بازی لذت ببرید .  داستان بازی به این صورت است که شخصیت اول بازی یعنی لی اورت، یک جنایتکار محکوم شده به اعدام است که حالا شانسی دوباره برای او در نظر گرفته شده تا در میان مردگان زندگی کند و مسیر زندگی خود را تغییر دهد . در مراحل بازی با افراد دیگری که مسیر زندگی شان مانند شما رقم خورده نیز آشنا می شوید و همچنین وظیفه دیگر یعنی مراقبت از یک دختر یتیم به اسم کلمانتین نیز بر عهده شما می باشد .

The Walking Dead Season One 1.05

 

ویژگی های بازی The Walking Dead : 

  • کسب بیش از ۹۰ عنوان از بهترین بازی های سال
  • گرافیک HD و انیمیشن های دیدنی و خاص
  • ماجراجویی و انجام ماموریت های مختلف در مکان هایی شگفت انگیز
  • ملاقان با شخصیت های جالب و جدید در طول بازی
  • مواجه شدن با انواع زامبی های فوق العاده وحشتناک و دلهره آور
  • گیم پلی بسیار عالی و روان که نظیر آن را در کمتر بازی ای دیده اید

تغییرات The Walking Dead :

حل مشکلات گرافیکی و افت فریم و سازگاری با گوشی های بیشتر

برای دانلود  بازی زیبای واکینگ دد با لینک مستقیم به ادامه مطلب همین پست از سایت Apktops مراجعه نمایید .

 

The Walking Dead Season One 1.09

تصویری از 6 اپیزود آماده به بازی



| ادامه مطلب...


دانلود Qvadriga – بازی ارابه سواری رومی
نویسنده : Nima تاریخ : پنج شنبه 9 بهمن 1393

Qvadriga از بازی های متفاوت در ژانر استراتژیک و تا حدودی مسابقه ای برای سیستم عامل ویندوز بوده که به دست شرکت Slitherine Ltd در سال ۲۰۱۴ عرضه شده است. اگر بخواهیم ارابه سواری رومی را با سایر عناوین مقایسه کنیم، به جرات می توان گفت که نظیر گیم پلی آن تا به حال ساخته نشده و یک ایده جالب و منحصر بفرد به حساب می آید.

دانلود Qvadriga - بازی ارابه سواری رومی

در کل بازی Qvadriga به دو صورت Dynamic و Static بوده و با توجه به سلیفه تان می توانید یکی از آنان را برگزیده و کارتان را شروع کنید. در ابتدا باید ارابه ای را از بین چند مورد با صرف هزینه ای خریداری کنید و ارابه سواری را برای آن انتخاب نمایید تا وارد اولین دوره از مسابقات شوید. ۴۳ مرحله مختلف با آیتم های متعدد در این بازی وجود داشته ولی برای رسیدن به مراحل بالا باید سطوح قبلی را با امتیاز خوب و مقام اول پشت سرتان بگذارید.



| ادامه مطلب...


دانلود Half-Life 1 GOTY – بازی نیمه جان
نویسنده : Nima تاریخ : پنج شنبه 9 بهمن 1393

Half-Life 1 شاهکاری در سبک Action و شوتر اول شخص (FPS) برای کامپیوتر به حساب می آید و توسط شرکت Valve Corporation در سال ۱۹۹۸ میلادی انتشار یافته است. بعد از موفقیت های کم نظیری که این عنوان در عرض یک سال به دست آورد و منتقدان را شیفته خود کرد، نسخه Game of The Year Edition یا همان GOTY آن با کیفیت بهتری و مراحل بیشتر روانه بازار شد.

دانلود Half-Life 1 - بازی نیمه جان

داستان بازی Half-Life 1 از جایی آغاز می شود که فیزیکدانی به نام Gordon Freeman تصمیم می گیرد تا از کره زمین در برابر مهاجمان بیگانه دفاع کند. این شخصیت دارای استعداد بسیار بالایی در تیراندازی بوده و آموزش های کماندویی نیز در طول چند سال دیده است. اگر شما نیز از جمله افرادی باشید که بتوانید از توانایی هایش به بهترین شکل ممکن بهره ببرید، بدون شک می توانید زمین را نجات دهید و به قهرمانی بزرگ در دنیا تبدیل شوید.



| ادامه مطلب...


دانلود LEGO BIONICLE – بازی مبارزان لگو اندروید
نویسنده : Nima تاریخ : سه شنبه 7 بهمن 1393

LEGO BIONICLE از جمله بازی های لگو در سبک اکشن و ماجراجویی برای سیستم عامل Android می باشد که به تازگی توسط کمپانی The LEGO Group به انتشار رسیده است. ۶ شخصیت قهرمان با نام های Pohatu, Kopaka, Lewa, Onua, Tahu و Gali را انتخاب کرده و اولین ماموریتتان را در دنیای روبات های لگو مانند آغاز نمایید.

دانلود LEGO BIONICLE - بازی مبارزان لگو اندروید

ماسک های سرزمینتان در بازی LEGO BIONICLE به دست بیگانگان افتاده و از آنان سو استفاده می شود، به همین خاطر نیز به شما مامرویت داده شده تا این ماسک ها را پس بگیرید و به خانه بازگردید. البته علاوه بر این ماموریت های اساسی، Quest های فرعی نیز برای بازیکنان قرار داده شده و به صورت دلخواه می توانید عازم یکی از آن ها شده و امتیاز کسب کنید. تعداد کاراکتر های منفی نسبت به مثبت، به مراتب بیشتر بوده و با محیطی کاملا متنوع روبرو هستید.



| ادامه مطلب...



.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.

تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به برترین های اندروید مي باشد.