دانلود I Will Escape – بازی من فرار خواهم کرد
نویسنده : Nima تاریخ : سه شنبه 7 بهمن 1393

I Will Escape عنوان بازی متفاوتی در سبک اکشن و ماجرایی برای کامپیوتر بوده که به دست شرکت Blue Label Studio در سال ۲۰۱۴ بر روی شبکه استیم عرضه شده است. داستان از جایی آغاز می شود که شما در زندانی متروکه حبس شده اید و هیچ چیزی از گذشته به خاطر نمی آورید. حتی علت محبوس شدنتان هم از یادتان رفته و فقط یک عکس در جیبتان پیدا می کنید.

دانلود I Will Escape - بازی من فرار خواهم کرد

به این شخصیت سردرگم در بازی I Will Escape کمک کنید تا به مرور زمان، گذشته را مرور کند و خاطرات قدیمی را به یادش بیاورد. هم چنین نجات این فرد از زندان بر عهده بازیکن بوده و باید تمامی تلاشتان را بکنید تا به هر نحوه که شده، مسیر فرار را پیدا کنید. کار دشورایست، چون افراد متعددی در گوشه و کنار این زندان در حال کشیک دادن هستند و برای خلاصی از این مکان نفرت انگیز، میبایست تمامی این افراد شرور را از سر راهتان بردارید.



| ادامه مطلب...


دانلود Hellish Neighbours -بازی همسایه جهنمی اندروید
نویسنده : Nima تاریخ : سه شنبه 7 بهمن 1393

Hellish Neighbours نسخه اندرویدی بازی خاطره انگیز همسایگان جهنمی در ژانر Strategy بوده که در سال ۲۰۱۵ به مناسب سال جدید با نام New Year منتشر شده است. همان طور که برخی از شما می دانید، داستان در مورد دو همسایه ای بوده که با یکدیگر اختلاف شدید دارند. همسایه مسنی که در طبقه بالای خانه می نشیند، هیچ چیزی را رعایت نمی کند.

دانلود Hellish Neighbours -بازی همسایه جهنمی اندروید

برای این که از دست این کار هایش در بازی Hellish Neighbours خلاص شوید، باید وارد خانه او شوید و هر خرابکاری که از دستتان بر می آید، انجام دهید! تمامی تلاشتان را بکنید تا درجه عصبانیتش به اوج برسد تا امتیاز خوبی دریافت نمایید. به طور مثال در مرحله اول کاری می کنید تا هنگام راه رفتن در داخل خانه، زمین بخورد و عصبی شود. بلافاصله او به دنبال جعبه کمک های اولیه می رود اما باید قبل از مراجعه او، جعبه را دستکاری کنید.



| ادامه مطلب...


دانلود WWE Immortals 1.0.0 – بازی کشتی کج خارق العاده اندروید + دیتا
نویسنده : Nima تاریخ : جمعه 26 دی 1393

WWE Immortals v1.0.0 + MOD – بازی کشتی کج افسانه ای اندروید همراه دیتای +۱ گیگابایتی !
یـک بـازی کـشـتـی کـج خـارق الـعـاده با ستاره های معروف WWE بـرای انـدرویـد !
۱۰۰% تست شده و آفلاین – مـعـرفـی نـسخـه ی انـدرویـدی بازی برای اولین بار !
نسخه ی مود شده اضافه گردید…

WWE Immortals – کشتی کج جاودانه بازی فوق العاده زیبا و خارق العاده ی کشتی کج از استودیوی بازیسازی Warner Bros. International Enterprises برای دستگاه های اندرویدی است که همین چند دقیقه پیش به صورت رایگان در پلی استور عرضه گردید و مثل همیشه تصمیم گرفتیم ان را در اسرع وقت و برای اولین بار آن را حضور شما دوستداران بازی های اکشن و کشتی کج معرفی نماییم! این بازی فوق العاده زیبا، ستاره های مختلف کشتی کج را در نقش مردانی افسانه ای به تصویر می کشد که دارای قدرت هایی مافوق انسانی هستند! شما قادر خواهید بود که از میان شخصیت های معروف کشتی کج همچون جان سینا، آندرتیکر، راک، هالک هوگان و غیره به دلخواه یکی را انتخاب کنید و به مبارزه هایی خارق العاده بپردازید! مبارزه های شما در سه راند صورت می پذیرذ و شما با پیروزی و کسب امتیاز در هر مسابقه قادر به ارتقاء شخصیت های مورد علاقه خواهید بود و از دیگر ویژگی های بازی فوق‌العاده ی فوق میتوان به امکان بازی به صورت آنلاین با حریفانی از سرتاسر جهان اشاره کرد!

برخی از ویژگی های بازی اکشن WWE Immortals اندروید :

* شامل همه شخصیت های معروف کشتی کج

* قدرت هایی منحصر به فرد برای شخصیت های متعدد

* مبارزه هایی نفس گیر در مکان هایی واقعا زیبا

* امکان ارتقاء و شخصی سازی کارکترهای مورد علاقه

* انتخاب شخصیت دلخواه خود از میان ده ها کارکتر

* انجام بازی به صورت آنلاین با کاربرانی از  سراسر جهان

* طراحی به صورت سه بعدی و کاملا اچ دی

بازی فوق العاده زیبای WWE Immortals هم اکنون در گوگل پلی دارای امتیاز ۴.۵ از ۵.۰ است که ما در فارسروید برای اولین بار در میان وبسایت های ایرانی ان را به همراه فایل دیتا و کاملا تست شده در اختیار شما قرار می دهیم که بدون شک حیرت شما را بر می انگیزد!

توجه داشته باشید که : بازی WWE Immortals در تست ما به صورت کاملا افلاین و بدون مشکل اجرا شد – بخش انلاین بازی (سرورهای بازی) داری مشکل است و صد در صد تا ۲۴ ساعت آینده توسط کمپانی درست خواهد شد تا شما بتوانید به صورت انلاین نیز بازی کنید.

تغییرات نسخه ی v1.0.0 :

* انتشار نسخه ی اول در گوگل پلی.

 

دانلود WWE Immortals - بازی کشتی کج خارق العاده اندروید + دیتا

 



| ادامه مطلب...


دانلود بازی دنیای جنگجویان World of Warriors v1.3.4 اندروید – همراه دیتا + مود + تریلر
نویسنده : Nima تاریخ : جمعه 26 دی 1393

دانلود بازی دنیای جنگجویان World of Warriors v1.3.4 اندروید – همراه دیتا + مود + تریلر

شاهکاری دیگر از استودیو بازی سازی Mind Candy Ltd | نبرد و ماجراجویی را در بازی World of Warriors تجربه کنید

World of Warriors یک بازی مهیج و هیجان انگیز در سبک بازی های استراتژی و RPG می باشد که گرافیک و گیم پلی فوق العاده ای دارد. این بازی زیبا علاوه بر گرافیک و گیم پلی، دارای داستانی جالب و پر از هیاهو است که شما را برای ادامه بازی ترغیب می کند.

در این بازی شما وظیفه دارید که ارتشی از جنگاوران شجاع استخدام کنید و در مقابل نیرو های Boneshaker  مقاومت کرده و آن ها را نابود سازید. ارتش خود را آموزش دهید، به جنگ دشمن بروید، امتیاز کسب و با آیتم های موجود در بازی ارتش خود را قوی تر نمایید. بازی دارای داستانی کامل می باشد که در آن شما باید در یک فضای استراتژیک به جنگ با ارتشی از minions ها بپردازید. دانلود این بازی را به دوستداران سبک استراتژیک و RPG پیشنهاد می دهیم چرا که این بازی در سبک خود یکی از برترین ها می باشد.

ویژگی ها:

- کاملا رایگان

- بازی به صورت آفلاین

- گرافیک فوق العاده زیبا و سه بعدی، صدا گذاری های جذاب و طراحی شگفت انگیز از سوی شرکت معروف لهستانی یعنی AAA

- ساخت ارتشی قدرتمند از بین ۱۰۰ شخصیت جنگنده تاریخی موجود در بازی

- طراحی حملات هوشمند بر اساس ویژگی های منحصر به فرد بازی

- نبرد در سرزمین های وسیع در برابر Boneshaker و ارتش شیطانی او

- آموزش و ارتقا ارتش خود از طریق آموزش های هوشمند و واقعی

- رقابت با دیگر بازیکنان در سراسر دنیا بر دریافت جایزه ویژه

برخی ویژگی دیگر نیز در بازی وجود دارد که نیازمنده به اینترنت می باشد، ویژگی هایی همانند بازی به صورت شبکه ای در شبکه های اجتماعی، نبرد دفاع از قلعه و… .



| ادامه مطلب...


دانلود بازی جیمز باند James Bond 007 From Russia With Love اندروید + آموزش اجرا
نویسنده : Nima تاریخ : پنج شنبه 25 دی 1393

و اکنون یکی از محبوب ترین و جذاب ترین بازی ها به درخواست کاربران 

James Bond 007 From Russia With Love یک بازی فوق العاده زیبا و جذاب می باشد که برای کنسول دستی PSP منتشر شده است و اکنون به درخواست مکرر کاربران اندرویدکده آن را برای شما قرار داده ایم و با استفاده از آموزش و برنامه معرفی شده می توانید به راحتی و بدون دردسر (حتی راحت تر از بازی های اندروید) آن را بر روی گوشی و تبلت اندروید خود نصب و اجرا نمایید و نهایت لذت را ببرید. بازی یک بازی سوم شخص در سبک شوتر می باشد که از گرافیک بالا و داستان بسیار جذابی برخوردار می باشد و می تواند تا ساعت ها بازیکن را سرگرم خود کند. جالب است بدانید داستان بازی جیمز باند بر اساس فیلمی با همین نام است و همین امر این بازی را به یکی از موفق ترین بازی ها در کنسول های مختلف چه از نظر گرافیک، داستان و گیم پلی کرده است. در این بازی زیبا شما در نقش جیمز باند می باشید و باید تمامی تلاش خود را برای به دست آوردن ماشین رمز گشای روسی که با نام لکتور شناخته می شود به کار گیرید. اما این کار اصلا ساده نیست زیرا جز شما افراد خطرناک بسیاری از جمله مافیا دنبال این ماشین هستند پس نهایت تلاش و دقت خود را به کار گیرید. پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه این بازی را از دست ندهید. برای دانلود و تصاویر بیشتر و آموزش نصب و اجرای بازی بر روی گوشی ها و تبلت های اندرویدی به ادامه مطلب مراجعه نمایید.



| ادامه مطلب...


دانلود Farming World – بازی دنیای مزرعه داری
نویسنده : Nima تاریخ : پنج شنبه 25 دی 1393

Farming World نام بازی سرگرم کننده ای در سبک مزرعه داری و Simulation برای کامپیوتر می باشد که به دست شرکت Merge Games در سال ۲۰۱۴ میلادی عرضه شده است. قطعه ای زمین در یکی از نقاط دوردست روستایی در اختیارتان قرار داده شده و باید از این نقطه شروع کنید و به یک شخصیت بزرگ در این صنعت تبدیل شوید.

دانلود Farming World - بازی دنیای مزرعه داری

راه سخت و طولانی در بازی Farming World دارید، زیرا از صفر شروع می کنید و تنها زمین کشاورزی خالی با تجهیزات بسیار محدود در دستتان می باشد. زمین های را شخم زده و دانه های گندم و جو بکارید و تا مدتی، این زمین را آبیاری کنید. پس از برداشت اولین محصول، با پولی که کسب کرده اید، دانه های گران قیمت تر و وسایل پیشرفته تری تهیه کنید تا به کارتان سرعت بخشید. در کنار کشاورزی، دامداری را هم در مزرعه تان ایجاد کنید.



| ادامه مطلب...


دانلود Drift Zone Trucks – بازی دریفت کامیون اندروید
نویسنده : Nima تاریخ : پنج شنبه 25 دی 1393

Drift Zone Trucks بازی جدید و جذابی در سبک Racing و دریفت برای Android می باشد که در سال ۲۰۱۵ توسط کمپانی .Awesome Industries sp. z o.o منتشر شده است. یکی از ۴۰ کامیون موجود را با توجه به بودجه ای که در اختیار دارید، خریداری کرده و کارتان را شروع کنید. مرحله اول تا حدودی آموزشی بوده و به راحتی می توانید آن را پشت سر گذاشته و وارد مراحل بعدی شوید.

دانلود Drift Zone Trucks - بازی دریفت کامیون اندروید

در طول بازی Drift Zone Trucks باید کامیونتان را به طوری هدایت کنید که چرخ هایش بر روی زمین کشیده شده و امتیازی برایتان لحاظ شود. اما مراقب موانع سر راه باشید، زیرا در صورت برخورد با آن ها، دریفتی که قبل از برخورد انجام داده اید، حساب نخواهد شد. با کسب امتیازات مناسب در چندین مرحله، پولی عایدتان می شود که با استفاده از آن می توانید کامیون را شخصی سازی یا Customize کنید و با قدرت بیشتری به مسابقه بپردازید.



| ادامه مطلب...


دانلود Parking Reloaded 3D – بازی پارکینگ اندروید
نویسنده : Nima تاریخ : پنج شنبه 25 دی 1393

Parking Reloaded 3D از بازی های جالب در سبک شبیه ساز و تا حدودی مسابقه ای برای Android می باشد و به دست کمپانی Waldschrat Studios به انتشار رسیده است. برای شروع کار، ماشین نسبتا کوچکی در داخل پارکینگ قرار داده شده و باید آن را به مکان مشخص شده منتقل کنید. اگر فقط چند دقیقه، این عنوان را تجربه کنید، با نحوه کنترل و Handling آشنا خواهید شد.

دانلود Parking Reloaded 3D - بازی پارکینگ اندروید

به نوعی در طول بازی Parking Reloaded 3D مسئول ماشین های افرادی هستید که به پارکینگتان مراجعه می کنند. این افراد وقت کافی برای پارک کردن اتومبیل هایشان ندارند و با پرداخت مبلغی به شما، این کار را بر عهده تان می گذارند. پس سعی کنید امانت دار خوبی بوده و هیچ برخوردی با موانع موجود در پارکینگ نداشته باشید. در غیر این صورت باید خسارت وارد شده به هر ماشین را به شخصه پرداخت نمایید. ضرر هایی که به آن ها وارد می شود، بستگی به مدلشان دارد.

 

 



| ادامه مطلب...


دانلود Moviewood – بازی استودیو فیلم سازی
نویسنده : Nima تاریخ : پنج شنبه 25 دی 1393

Moviewood یکی از بازی های متفاوت در ژانر مدیریتی و Simulation برای سیستم عامل ویندوز بوده که در سال ۲۰۱۴ به دست کمپانی Nevosoft طراحی و منتشر شده است. استودیو مورد علاقه تان را در منطقه ای سرسبز و بدون شلوغی ایجاد نمایید و آن را به یک شهرک سینمایی بزرگ در کشور تبدیل کنید. برای شروع کارتان، بودجه نسبتا کمی در اختیار دارید و امکان ساخت فیلم چندان پرفروشی ندارید.

دانلود Moviewood - بازی استودیو فیلم سازی

از بازیگران معمولی برای طراحی اولین فیلمتان در بازی Moviewood کمک بگیرید و با بودجه ای که از قبل در اختیارتان بوده، حقوقشان را پرداخت کنید. علاوه بر کارگردانی فیلم ها باید شهرتان را گسترش دهید و ساختمان های مختلفی را در این مکان بسازید. تمامی این موارد نیازمند هزینه می باشند و این پول از طریق فروش فیلم هایتان در آینده به دست خواهد آمد. تمامی این اتفاقات در یک محیط فانتزی و کارتونی هستند و سعی شده تا از دنیای واقعی الگو نگیرند.



| ادامه مطلب...


سیستم مورد نیاز Grand Theft Auto V منتشر شد | باز هم تاخیر
نویسنده : Nima تاریخ : پنج شنبه 25 دی 1393

امروز نیز بالاخره سیستم مورد نیاز Grand Theft Auto V منتشر شد و خیال گیمرهای PC باز راحت شد. ولی انگار بازم باید PC گیمرها صبر کنند و این عنوان را در 4 فرودین تجربه کنند. بله امروز کمپانی راکستار اعلام کرد که GTA V بازم تاخیر خورده تا سیستم مورد نیاز را بهینه تر کند. سیستم مورد نیازی که برای این بازی آمده واقعا عالی است و نشان از یک بهینه سازی عالی حتی بهتر از Max Payne 3 نیز میباشد. نسخه ی PC با کنسول های نسل هشتمی در این E3 2014 معرفی شده بود و نسخه ی نسل هشتمی این بازی توانست با گرفتن متای 97 از 100 به یکی از بهترین بازی ها تبدیل شود. شما در این میتوانید واقعا زندگی کنید. میتوانید تنیس بازی کنید، بانک را سرقت کنید، مسابقه بدهید، از بخش آنلاین این بازی واقعا لذت ببردید، پوکر بازی کنید و هرکاری که فرکش کنید. شما در بازی نقش سه نفر را بر عهده خواهید گرفت، که هر کدام ویژیگی های خاص خودشان را داردند. برای مثال شخصیت ترور یک آدم خشن و شلخته است و در یک کلام دیوانه ی به تمام معنا! یا فرانکلین و مایکل تقریبا مانند یک دیگر هستند و شخصیت آرامی دارند ولی در مبارزها و تفنگ بازی چیزی از ترور هم کم ندارند. لازم به ذکر است، که راکستار تصاویری با کیفیت 4K نیز منتشر کرده که در ادامه ی مطلب میتوانید همراه با سیستم مورد نیاز بازی ببینید.

سیستم مورد نیاز Grand Theft Auto V منتشر شد | باز هم تاخیر

| تاریخ انتشار بازی برای کامپیوتر 4 فروردین 1394|

| تصاویر 4K در ادامه ی مطلب |



| ادامه مطلب...



.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.

تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به برترین های اندروید مي باشد.