دانلود Frontline Road to Moscow – بازی خط مقدم
نویسنده : Nima تاریخ : چهار شنبه 24 دی 1393

Frontline Road to Moscow یک بازی پر هیجان در ژانر استراتژیک و جنگی از کمپانی Slitherine Ltd می باشد که در سال ۲۰۱۴ میلادی در شبکه Steam منتشر شده است. نبرد بین کشور آلمان و روسیه شدت گرفته و هدایت گروهی از ژرمن ها بر عهده شماست. داستان از فصل تابستان سال ۱۹۴۱ تا ۱۹۴۴ روایت می شود و تا حدودی بر اساس وقایع تاریخی نوشته شده است.

دانلود Frontline Road to Moscow - بازی خط مقدم

در ابتدای بازی Frontline Road to Moscow هدفی برایتان تعیین می شود و آن هم رسیدن به پایتخت کشور روسیه یعنی مسکو می باشد. البته باید به همراه سربازان و تانک هایتان به این شهر برسید و کنترل کامل اوضاع را در دست بگیرید. اما به این سادگی نمی توانید از خط دفاعی دشمن عبور کنید. آن ها دارای سلاح ها و تجهیزات پیشرفته ای هستند و با تمام وجود می جتگند و برای شکست دادن کاملشان باید سه مرحله دشوار را پشت سرتان بگذارید.

 



| ادامه مطلب...


کانتر استرایک: حمله جهانی – Counter Strike Global Offensive
نویسنده : Nima تاریخ : شنبه 20 دی 1393

## کرک بازی اضافه شد ##

کانتر استرایک: حمله جهانی – Counter Strike Global Offensive Pc Game

| دانلود بازی کانتر استرایک: حمله جهانی – Counter Strike Global Offensive برای کامپیوتر |

| نسخه کرک شده، کم حجم شده و تست شده برای کامپیوتر در پارت‌های ۱ گیگا بایتی |

## دانلود نسخه کم حجم بازی Counter Strike Global Offensive با لینک مستقیم ##

توضیحات بازی: در این CS چیزی مانند Aim Assists یا چیزهای دیگر وجود ندارد. حتی دیگر این موضوع که چه کسی در این بازی از دیگری بهتر بازی می کند هم معنا ندارد. این بازی قرار است یک سرگرمی خالص باشد تا همه بتوانند از آن لذت ببرند. Global Offensive در کنار اینکه برای PC عرضه می شود، قرار است برای کنسول ها نیز راهی بازار شود. اما کسانی که کنسول Xbox داشته اند، با این بازی بیشتر آشنا هستند، چرا که یک نسخه از این سری برای Xbox نیز عرضه شده بود. همین موضوع باعث شده که نسخه Xbox Live این بازی نمایش بهتری از خودش داشته باشد و بازیکنان نیز از آن استقبال بیشتری کنند. کلیت این بازی برای تمام بازیکنان آشنا خواهد بود. دو گروه تروریست و ضد تروریست در بازی حضور دارند که باید با یکدیگر مبارزه کنند. گروه تروریست ها می توانند در مکان های مشخصی بمب گذاری کنند و گروه ضد تروریست هم باید بمب را خنثی کنند. هر گروه اگر در کارشان موفق شوند، پول بدست می آورند و به وسیله آن می توانند برای خود سلاح و مهمات خریداری کنند. از نظر گرافیک، Global Offensive می تواند خودش را به عنوان یکی از بازی های متوسط سبک تیراندازی در این نسل معرفی کند.
 

اما این بازی بخاطر داشتن گرافیک خوب محبوب شده است. حالت های مختلف بازی و مسابقه های هیجان انگیز از دلایل محبوبیت آن به حساب می آیند. در این بازی باید سعی کنید که امتیاز خوبی بدست بیاورید و زنده بمانید. سیستم مهارت ها نقش مهمی را ایفا می کنند و باعث شده که بازی چالش بیشتری داشته باشد. هر چه بازیکنان بتوانند میزان مهارت خود را افزایش دهند، می توانند خود را به نوعی یک بازیکن حرفه ای نام ببرند. اما اگر نتوانید مهارت های لازم را بدست بیاورید، به شما به چشم یک بازیکن تازه کار نگاه می شود. سیستم مهارت ها باعث می شود که بازیکنان با توجه به مهارتی که کسب کرده اند رو در روی یکدیگر قرار بگیرند که این مسئله بازی را لذت بخش تر می کند و بازیکنان با تعادل خاصی روبروی هم قرار می گیرند. هر چه مهارت شما بالا برود، می توانید با بازیکنان ماهرتری بازی کنید و هیجان بیشتری را در کنار آن ها تجربه کنید. همچنین مهارت استفاده از سلاح های مختلف و حتی چاقو نیز امتیاز خاصی در بر دارد. فالیسزک می گوید: "بازیکنان خوب در این بازی در کنار یکدیگر بازی خواهند کرد و Valve هم کاری کرده که تمام بازیکنان بتوانند در یک سطح با هم بازی کنند. ما همیشه نگران این موضوع بودیم که در CS بازیکنان به شکل متعادلی رو در روی هم قرار نمی گیرند. به همین دلیل برخی از المان های بازی را حذف کردیم و سیستم مهارت ها را در آن به وجود آوردیم. این سیستم، هم روند بازی را جذاب می کند و هم باعث می شود که بازی، سختی خاص خودش را داشته باشد و بازیکنان برای رفتن به درجه های بالاتر تلاش بیشتری به خرج دهند.

 



| ادامه مطلب...


تکامل فوتبال ۱۵ – PES 15
نویسنده : Nima تاریخ : شنبه 20 دی 1393

## کرک جدید با قابلیت بازی آنلاین اضافه شد ##

تکامل فوتبال ۱۵ – PES 15 Pc Game

| دانلود بازی تکامل فوتبال ۱۵ – PES 15 برای کامپیوتر |

| دانلود نسخه Reloaded بازی PES 15 |

 

 

توضیحات بازی: همواره نبرد بین این که کدام یک از شبیه سازهای فوتبال، برتر از دیگری است، وجود داشته و خواهد داشت! در امسال نیز کمپانی KONAMI به ارائه ی محصول جدید خود پرداخته است که در این نسخه از بازی تغییرات گسترده ای در بازی رخ داده که می خواهد به رقابت با رقیب پیشینه ی خود، یعنی FIFA بپردازد. سیستم شوت زنی جدید بازی به بازیباز این اجازه رو میده تا به هر شکلی که دوست داره به سمت دروازه یا هدف شوت بزنه و همین امر باعث ایجاد صحنه های مهیجی از درگیری بین مهاجمین و دروازه بان ایجاد میکنه…. در اون سمت دروازه بان ها نسبت به شوت ها عکس العملهای مختلفی از خودشون نشون میدن که این نشانگر انیمیشنهای بیشتر و بهتر در بخش دروازه بانی هست.

 



| ادامه مطلب...


دانلود بازی Chicken Invaders 5: Cluck Of The Dark Side برای کامپیوتر
نویسنده : Nima تاریخ : شنبه 20 دی 1393


دانلود iLauncher 3.4.0 لانچر و تم آیفون برای اندروید
نویسنده : Nima تاریخ : جمعه 19 دی 1393

نسخه جدید iLauncher تم آیفون برای اندروید

درست است که هر سیستم عامل و ظاهر آن منحصر به فرد و مختص به خود است اما گاهی وقت ها شبیه کردن سیستم عامل ها به هم کمی با نمک و متنوع است . توسط نرم افزار و به عبارتی لانچر iLauncher می توانید گوشی اندرویدی خود را کاملا شبیه به گوشی های آیفون و محصولات Apple کنید.

تم آیفون برای اندروید

تم آیفون برای اندروید



| ادامه مطلب...


Minuum Keyboard دانلود Minuum Keyboard 3.1 کیبورد متفاوت و زیبای مینیوم کیبورد برای اندروید
نویسنده : Nima تاریخ : جمعه 19 دی 1393

جدیدترین نسخه Minuum Keyboard اندروید

دارای قابلیت کیبورد شناور 

با ظاهر متریال اندروید ۵

اگر هیچ کدام از کیبورد های اندرویدی به خاطر شرایط خاص انگشتان و یا موارد دیگری که بر روی هر فردی متفاوت است نتوانسته اند رضایت شما را جلب کنند بد نیست نرم افزار کیبورد متفاوت Minuum Keyboard را امتحان نمایید.

Minuum Keyboard 1.1.2b

 این نرم افزار کیبورد برای کسانی که انگشت های بزرگی دارند و تایپ کردن متن ها برای آن ها سخت است  ساخته شده است و این افراد به راحتی می توانند با این کیبرد متون مورد نظر خود را سریع و بی دردسر تایپ کنند . ساختار این کیبرد به صورت یک نوار در زیر صفحه می باشد که دارای ستون هایی می باشد که شما روی هر ستون دست خود را بگذارید حروف بزرگی ظاهر می شوند که می توانید یکی از آن ها را انتخاب نمایید . این کیبرد قابلیت حدس زدن کلمات و همچنین قابلیت تصحیح کردن نوشته های شما را دارد . برای دانلود جدیدترین نسخه از این کیبورد زیبا به ادامه مطلب همین پست مراجعه نمایید.



| ادامه مطلب...


جدیدترین نسخه BlueStacks بهترین شبیه ساز اندروید در ویندوز
نویسنده : Nima تاریخ : جمعه 19 دی 1393

جدیدترین نسخه BlueStacks اندروید ۴٫۴٫۲ کیت کت کاملا آفلاین

بهترین شبیه ساز اندروید در ویندوز 

نسخه روت شده مخصوص ویندوز 

BlueStacks به شما این امکان را می دهد تا برنامه ها و بازی های اندروید خود را بصورت تمام صفحه در ویندوز و مک اجرا کنید.

همچنین می توانید بصورت فوری و بدون نیاز به راه اندازی مجدد، بین آندروید و ویندوز سوئیچ کنید. می توانید آیکون های برنامه های آندروید را بر روی دسکتاپ رایانه خود قرار دهید. توسط این برنامه میتوانید نرم‌افزارهای اندروید را بدون داشتن گوشی یا تبلت آندروید، دقیقاً به همان صورت در کامپیوتر خود امتحان و استفاده کنید. در اختیار داشتن Bluestacks می تواند آنچه پیش از این روی گوشی خود یا دوستان می دیدید از این پس بر روی کامپیوتر و پیش رویتان است، که این بدان معنی است که می توانید از برنامه ای که روی دسکتاپ در حال نمایش است درست مثل زمانی که روی تلفن همراه خود با آن کار می کردید تعامل داشته و از امکاناتش بهره بگیرید. علاوه بر این، قابلیت همگام سازی برنامه به شما این اجازه را می دهد تا از برنامه ها و اطلاعات ذخیره شده درون آن روی گوشی بتوانید روی رایانه خود پشتیبان بگیرید.

 BlueStacks

 

قابلیت های نرم افزار BlueStacks :

  • اجرای بازی ها و برنامه های اندروید در ویندوز و تبلت ها
  • دارای تمامی ویژگی های اندروید
  • پشتیبانی از بسیاری برنامه های اندروید
  • دارای گرافیک بالا و HD
  • برنده جایزه در CES
  • قابلیت همگام سازی برنامه
  • امکان پشتیبان گیری از برنامه ها و اطلاعات ذخیره شده درون آن روی گوشی بر روی کامپیوتر
  • دارای گدجت برای ویندوز
  • امکان اتصال به اینترنت

 



| ادامه مطلب...


سایت جدید
نویسنده : Nima تاریخ : جمعه 14 آذر 1393
 
 دانلود جدیدترین بازی ها




دانلود Stickman Ice Hockey 1.0 دانلود بازی هاکی روی یخ استیکمن اندروید
نویسنده : Nima تاریخ : شنبه 17 آبان 1393

و باز هم یک بازی دیگر و این بار هاکی روی یخ از دسته بازی های پرطرفدار استیکمن

امتیاز 4.3 از 5 در گوگل پلی – فوق العاده اعتیاد آور و مهیج ( پیشنهاد ویژه سایت ) 

Stickman Ice Hockey و این بار هاکی روی یخ بازی ای است که قصد دارد یک بار دیگر طرفداران سری بازی های استیک من را به  وجد آورد . همان طور که می دانید استیکمن از دسته بازی های پرطرفدار اندرویدی است که با بازی هایی از قبیل فوتبال ؛ تنیس ، موتوسواری ، دوچرخه و … آن پیش تر در سایت آشنا شده بودید ، این بار به معرفی هاکی روی یخ این شخصیت و این بازی محیوب می پردازیم که جدید ترین نسخه از آن پیش روی شماست .  در این بازی شما می توانید انواع تونمنت ها از جمله جهانی لیگ و … را برگزار کنید و با تیم های مختلف به رقابت بپردازید .

Stickman Ice Hockey 1.0

ویژگی ها : 

** گرافیک اچ دی خیره کننده به همراه صدا گذاری های عالی
** قابلیت انتخاب از بیش از 46 تیم
** قابلیت انتخاب 4 درجه حالت سختی بازی
** کنترل های لمسی بسیار عالی و گیم پلی فوق العاده روان و جذاب
** وجود فصل های مختلف در بازی  نظیر  Long Season, World Cup, Djinnworks Cup و … )



| ادامه مطلب...


سایت جدید
نویسنده : Nima تاریخ : جمعه 9 آبان 1393

بوسهسلام امروز قصد معرفی سایت جدیدم را دارم

لینک را ببین

http://topseda1.loxblog.com/






.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.

تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به برترین های اندروید مي باشد.