دانلود برنامه واکی تاکی اندروید
دانلود برنامه واکی تاکی اندروید
نویسنده : Nima تاریخ : شنبه 29 شهريور 1393

سلام به همه دوستان

این برنامه برای صحبت کردن از طریق شیکه وایرلس وبلوتوث است

((قبل از توضیح برنامه خواستم تشکر کنم

از کسانی که حمایت کردند یا تشکر کردن و حتی اونهایی که فحش دادند.

""من دست همه شما رو می بوسم"".

{""""""ابن نوشته بروز می شود این نوشته راچک کنید""""""}

این برنامه روی این دستگاهها تست شده:

galaxy s و nexus 7

{{{{{{{{{{{{{{

روی آندروید ۱ .۴ به بالا فکر کنم خوب جواب بده

من رو گوشی گلکسی اس خودم آندروید 4.2.2
ریختم وکار می کنه و همینطور نکسوس ۷ خودم
اگر کسی آندروید ۴ داره وforce close بگه

}}}}}}}}}}}}}

من حتی خودم رفتم از بازار خریدم برنامه خودم رو و نصب کردم به خدا درست بود

فقط می تونم حدس بزنم که شاید RAM کم می آورید ویا CPU

برنامه های اضافی را پاک کنید ازیه برنامه task manager استفاده کنید و همه چیز را ببندید شاید درست شود؟؟؟!!!... ))

شما اگر ویرلستون روشن باشه آی پی پایین ظاهر می شود که آی پی شما است(همان عددی که درجلوی عبارت "آی پی دستگاه من" نوشته شده) آن را در دستگاه دومی که برنامه نصب است در برنامه در جای آیپی مقصد وارد کنید ودکمه "ارتباط با وایلرس" را بزنید
نوشنه جلوی عبارت "اتصال وایلرس" به حالت connected در می آید ودکمه پایین ظاهر می شود. دکه را فشار دهید و حرف بزنید.
صدا در دستگاه دوم پخش می شود.
التماس دعا

 
دسترسی‌ها
  • اتصال به Wi-Fi و قطع اتصال از آن
  • مشاهدهٔ اتصالات Wi-Fi
  • تغییر آمار کارکرد باتری
  • اصلاح کردن حالت تلفن
  • مرتبط‌ سازی با دستگاه‌های بلوتوث
  • دسترسی به تنظیمات بلوتوث
  • دسترسی کامل به اینترنت
  • ضبط صدا

دانلود برنامه واکی تاکی اندروید



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.

تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به برترین های اندروید مي باشد.