دانلود Moviewood – بازی استودیو فیلم سازی
دانلود Moviewood – بازی استودیو فیلم سازی
نویسنده : Nima تاریخ : پنج شنبه 25 دی 1393

Moviewood یکی از بازی های متفاوت در ژانر مدیریتی و Simulation برای سیستم عامل ویندوز بوده که در سال ۲۰۱۴ به دست کمپانی Nevosoft طراحی و منتشر شده است. استودیو مورد علاقه تان را در منطقه ای سرسبز و بدون شلوغی ایجاد نمایید و آن را به یک شهرک سینمایی بزرگ در کشور تبدیل کنید. برای شروع کارتان، بودجه نسبتا کمی در اختیار دارید و امکان ساخت فیلم چندان پرفروشی ندارید.

دانلود Moviewood - بازی استودیو فیلم سازی

از بازیگران معمولی برای طراحی اولین فیلمتان در بازی Moviewood کمک بگیرید و با بودجه ای که از قبل در اختیارتان بوده، حقوقشان را پرداخت کنید. علاوه بر کارگردانی فیلم ها باید شهرتان را گسترش دهید و ساختمان های مختلفی را در این مکان بسازید. تمامی این موارد نیازمند هزینه می باشند و این پول از طریق فروش فیلم هایتان در آینده به دست خواهد آمد. تمامی این اتفاقات در یک محیط فانتزی و کارتونی هستند و سعی شده تا از دنیای واقعی الگو نگیرند.

خودتان دست به کار شوید و سرمایه گذاران را در این عرصه به سمت شرکتتان جذب نمایید تا عناوین کم نظیری را در سینما به اکران بگذارید. دکوراسیون شهرک سینماییتان در Moviewood از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بوده و اگر به آن رسیدگی نکنید، بازیگران مطرح تمایلی به همکاری با شما نخواهند داشت. از آیتم های متعددی برای زیباسازی محیط می توانید بهره ببرید و با کم ترین هزینه، بهترین استودیو در شهر را به وجود بیاورید. سمبل هایی از فیلم های خارق العاده سینمای جهان به صورت نمادین در فروشگاه با قیمت نسبتا بالایی به فروش می رسند. اگر بتواند چندین مورد از آنان را در مجموعه تان داشته باشید، افراد زیادی را مجذوب خود کرده اید. گرافیک بازی Moviewood در سطح متوسطی قرار داشته ولی گیم پلی آن وافعا سرگرم کننده می باشد. هم چنین حجم کم آن باعث برتری این عنوان نسبت به سایر بازی های هم سبک شده است.

حجم فایل : ۱۵۵.۸۸ مگابایت

دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت

تصویری از محیط بازی

پسورد فایل : www.freegames.ir


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.

تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به برترین های اندروید مي باشد.