دانلود Parking Reloaded 3D – بازی پارکینگ اندروید
دانلود Parking Reloaded 3D – بازی پارکینگ اندروید
نویسنده : Nima تاریخ : پنج شنبه 25 دی 1393

Parking Reloaded 3D از بازی های جالب در سبک شبیه ساز و تا حدودی مسابقه ای برای Android می باشد و به دست کمپانی Waldschrat Studios به انتشار رسیده است. برای شروع کار، ماشین نسبتا کوچکی در داخل پارکینگ قرار داده شده و باید آن را به مکان مشخص شده منتقل کنید. اگر فقط چند دقیقه، این عنوان را تجربه کنید، با نحوه کنترل و Handling آشنا خواهید شد.

دانلود Parking Reloaded 3D - بازی پارکینگ اندروید

به نوعی در طول بازی Parking Reloaded 3D مسئول ماشین های افرادی هستید که به پارکینگتان مراجعه می کنند. این افراد وقت کافی برای پارک کردن اتومبیل هایشان ندارند و با پرداخت مبلغی به شما، این کار را بر عهده تان می گذارند. پس سعی کنید امانت دار خوبی بوده و هیچ برخوردی با موانع موجود در پارکینگ نداشته باشید. در غیر این صورت باید خسارت وارد شده به هر ماشین را به شخصه پرداخت نمایید. ضرر هایی که به آن ها وارد می شود، بستگی به مدلشان دارد.

حجم و نحوه کنترل هر اتومبیل نسبت به دیگری متفاوت بوده و باید حواستان را به خوبی جمع کنید تا در عرض چند ثانیه، آن را به خوبی هدایت کنید. طبق توضیحان سازندگان Parking Reloaded 3D بیش از صد ماموریت متنوع با ده ها نوع ماشین در این بازی طراحی شده و برای Unlock تمامی این بخش ها نیاز به زمان نسبتا زیادی خواهید داشت. محیط پارکینگ به صورت کاملا سه بعدی و در دو نوع مختلف ساخته شده و دارای جزئیات فراوانی از نظر بصری می باشد. بر روی فیزیک موانع نیز در سطح بسیار بالایی کار شده و در صورت برخورد با آنان، ضربه وارده به صورت دقیق محاسبه شده و به تصویر کشیده می شود. قابلیت سفارشی سازی در بازی Parking Reloaded 3D همانند سایر عناوین هم سبک وجود داشته و با کسب امتیاز، قادر به خرید آیتم های جدیدتر و بهتری خواهید بود.

حجم فایل : ۴۷.۶۹ مگابایت

پیش نیاز اندروید : نسخه ۴.۰ یا بالاتر

دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت

تصویری از محیط بازی

پسورد فایل ها : www.freegames.ir

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.

تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به برترین های اندروید مي باشد.