دانلود Farming World – بازی دنیای مزرعه داری
دانلود Farming World – بازی دنیای مزرعه داری
نویسنده : Nima تاریخ : پنج شنبه 25 دی 1393

Farming World نام بازی سرگرم کننده ای در سبک مزرعه داری و Simulation برای کامپیوتر می باشد که به دست شرکت Merge Games در سال ۲۰۱۴ میلادی عرضه شده است. قطعه ای زمین در یکی از نقاط دوردست روستایی در اختیارتان قرار داده شده و باید از این نقطه شروع کنید و به یک شخصیت بزرگ در این صنعت تبدیل شوید.

دانلود Farming World - بازی دنیای مزرعه داری

راه سخت و طولانی در بازی Farming World دارید، زیرا از صفر شروع می کنید و تنها زمین کشاورزی خالی با تجهیزات بسیار محدود در دستتان می باشد. زمین های را شخم زده و دانه های گندم و جو بکارید و تا مدتی، این زمین را آبیاری کنید. پس از برداشت اولین محصول، با پولی که کسب کرده اید، دانه های گران قیمت تر و وسایل پیشرفته تری تهیه کنید تا به کارتان سرعت بخشید. در کنار کشاورزی، دامداری را هم در مزرعه تان ایجاد کنید.

از نظر تنوع بذر، بیشتر از ۳۰ نوع در فروشگاه قابل خرید بوده ولی قیمت هر یک متفاوت است و قادر به خرید تمامی آن ها به طور همزمان نخواهید بود. حیوانات اهلی از جمله گاو، گوسفند و مرغ را در بخشی از مزرعه Farming World پرورش داده و از محصولاتشان بهره ببرید و در صورت نیاز، آن ها را به فروش برسانید. پس از گذشت مدت زمان نسبتا طولانی، شما صاحب یک مزرعه بزرگ یا تجهیزات فوق پیشرفته در حیطه کشاورزی و دامدای خواهید شد و تنوع دادن به کارتان می توانید در زمین های دیگر نیز فعالیت داشته باشید. زمانی که محصولاتتان را در بازار بازی Farming World عرضه می کنید، مشتریان مایل به خرید ارزان ترین و با کیفیت ترین ها هستند. اگر این دو مورد را در مورد محصولاتتان در نظر بگیرید، بدون شک موفق می شوید و دست آورد های متعددی را در این زمینه به دست می آورید. پس نهایت تلاشتان را بکنید تا مشتریان راضی باشند.

حجم فایل : ۷۹.۸۳ مگابایت

دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت

تصویری از محیط بازی

پسورد فایل : www.freegames.ir

سایت منتشر کننده


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.

تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به برترین های اندروید مي باشد.