دانلود I Will Escape – بازی من فرار خواهم کرد
دانلود I Will Escape – بازی من فرار خواهم کرد
نویسنده : Nima تاریخ : سه شنبه 7 بهمن 1393

I Will Escape عنوان بازی متفاوتی در سبک اکشن و ماجرایی برای کامپیوتر بوده که به دست شرکت Blue Label Studio در سال ۲۰۱۴ بر روی شبکه استیم عرضه شده است. داستان از جایی آغاز می شود که شما در زندانی متروکه حبس شده اید و هیچ چیزی از گذشته به خاطر نمی آورید. حتی علت محبوس شدنتان هم از یادتان رفته و فقط یک عکس در جیبتان پیدا می کنید.

دانلود I Will Escape - بازی من فرار خواهم کرد

به این شخصیت سردرگم در بازی I Will Escape کمک کنید تا به مرور زمان، گذشته را مرور کند و خاطرات قدیمی را به یادش بیاورد. هم چنین نجات این فرد از زندان بر عهده بازیکن بوده و باید تمامی تلاشتان را بکنید تا به هر نحوه که شده، مسیر فرار را پیدا کنید. کار دشورایست، چون افراد متعددی در گوشه و کنار این زندان در حال کشیک دادن هستند و برای خلاصی از این مکان نفرت انگیز، میبایست تمامی این افراد شرور را از سر راهتان بردارید.

هر وسیله به درد نخوی که سر راهتان پیدا می کنید، جمع کنید تا در نهایت آنان را به عنوان سلاح سرد به کار ببرید و به سمت سربازان هجوم ببرید. هم چنین با جمع آوری امتیاز در I Will Escape می توانید از سایر زندانیان، آیتم هایی را با پرداخت هزینه ای خریداری کنید و در ماموریت هایتان به کار ببرید. معما های مختلفی در این بازی منتظرتان هستند و اگر دقت و سرعت عمل کافی را چاشنی کارتان نکنید، بدون شک به دام خواهید افتاد و باز هم باید به سلول قبلیتان باز گردید. اگر کار ها در بازی I Will Escape به خوبی به پیش برود، بخشی از گذشته تان را به یاد خواهید آورد و دلایل زندانی شدنتان نیز در طول مدت زمانی آشکار خواهد شد. اگر از دوستداران سبک مخفی کاری یا Stealth هستید، به هیچ وجه بازی من فرار خواهم کرد را از دست ندهید.

حجم فایل : ۷۶۱.۲۳ مگابایت

دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت

تصویری از محیط بازی

پسورد فایل : www.freegames.ir

سایت منتشر کننده

توجه :

پس از نصب، محتوی پوشه Crack را در مسیر نصبی کپی کنید.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.

تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به برترین های اندروید مي باشد.