دانلود LEGO BIONICLE – بازی مبارزان لگو اندروید
دانلود LEGO BIONICLE – بازی مبارزان لگو اندروید
نویسنده : Nima تاریخ : سه شنبه 7 بهمن 1393

LEGO BIONICLE از جمله بازی های لگو در سبک اکشن و ماجراجویی برای سیستم عامل Android می باشد که به تازگی توسط کمپانی The LEGO Group به انتشار رسیده است. ۶ شخصیت قهرمان با نام های Pohatu, Kopaka, Lewa, Onua, Tahu و Gali را انتخاب کرده و اولین ماموریتتان را در دنیای روبات های لگو مانند آغاز نمایید.

دانلود LEGO BIONICLE - بازی مبارزان لگو اندروید

ماسک های سرزمینتان در بازی LEGO BIONICLE به دست بیگانگان افتاده و از آنان سو استفاده می شود، به همین خاطر نیز به شما مامرویت داده شده تا این ماسک ها را پس بگیرید و به خانه بازگردید. البته علاوه بر این ماموریت های اساسی، Quest های فرعی نیز برای بازیکنان قرار داده شده و به صورت دلخواه می توانید عازم یکی از آن ها شده و امتیاز کسب کنید. تعداد کاراکتر های منفی نسبت به مثبت، به مراتب بیشتر بوده و با محیطی کاملا متنوع روبرو هستید.

در طول مسیرتان، امکان جمع آوری بیش از صد نوع آیتم وجود داشته ولی باید به دقت اطرافتان را مورد بررسی قرار دهید. هم چنین آیتم هایی قابل خرید در فروشگاه LEGO BIONICLE هستند و با امتیازاتی که به دست آورده اید، از آن شما می شوند. به طور کلی، شش جزیره با اتمسفر فانتزی و جالب در مبارزان لگو در نظر گرفته شده و پس از اتمام ماموریت های یک جزیره، وارد جزیره دیگر خواهید شد. توجه داشته باشید که اگر نتوانید وظایف موجود در جزیره قبل را تا حد مقبول به انجام رسانید، دنیای دیگری برایتان Unlock نخواهد شد. گرافیک و کیفیت تصویر بازی LEGO BIONICLE به صورت کاملا سه بعدی و با جزئیات کامل می باشد و از بهترین نمایه های صوتی برای افزایش جذابیت هر مرحله بهره گرفته شده است. امیدواریم از ۷۴ مرحله چالش انگیز موجود در این عنوان Action-Adventure، نهایت لذت را ببرید و لحظات خوشی با سری جدید لگو داشته باشید.

حجم فایل ها : ۹.۱۹ و ۲۶۱.۳۳ مگابایت

پیش نیاز اندروید : نسخه ۴.۰.۳ یا بالاتر

دانلود فایل نصبی با لینک مستقیم از سرور سایت

دانلود دیتا با لینک مستقیم از سرور سایت

تصویری از محیط بازی

پسورد فایل ها : www.freegames.ir

لینک گوگل پلی

محل قرار گیری پوشه دیتا پس از خارج کردن از حالت فشرده : sdcard/Android/obb


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.

تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به برترین های اندروید مي باشد.